Ο Ιάπωνας σχεδιαστής μόδας Junya Watanabe γνωστός από τη συνεργασία του με τον οίκο Comme des Garçons χρησιμοποίησε μια ποικιλία πανκ στοιχείων στη συλλογή του, για την κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2021 AW21.
Η συλλογή παρουσίασε μια σειρά από εκκεντρικά στοιχεία εμπνευσμένα από την iconic περσόνα της Πανκ των ’70s Soo Catwoman, με κύριο σταθμό το χαρακτηριστικό της κούρεμα.
Μπουφάν bomber από νάιλον που κατέληγαν σε φορέματα, μεταξωτά φουλάρια που έβγαιναν μέσα από t-shirt και υφάσματα ντένιμ ανάμεσα σε πλισέ φούστες ήταν λίγα από τα πειράματα του σχεδιαστή, που αποφάσισε να αποτίσει φόρο τιμής στην εκπρόσωπο του Λονδρέζικου Πανκ των ’70s.
Η παρουσία της στο χώρο μπορεί να κράτησε λίγο, αλλά από ότι φαίνεται η Soo συνεχίζει να εμπνέει μέχρι και σήμερα. Το εκκεντρικό της κούρεμα και το στυλ που την έκαναν να ξεχωρίσει, αποτέλεσαν το εισιτήριο για να συνεχίσει να αποτελεί τη μούσα αρκετών σχεδιαστών μόδας, ακόμα και τόσες δεκαετίες μετά. Σήμερα η Soo Catwoman, ζεί στο Twickenham έχει τη δική της οικογένεια, και λογικά θα απέχει αρκετά από το εκκεντρικό στυλ των ’70s.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποιά ήταν η Soo Catwoman;
Αρχικά θα πρέπει να πούμε πως ήταν πανκ πριν αυτό γίνει mainstream. Η ίδια ήθελε ένα ιδιαίτερο στυλ που θα παρέπεμπε στη νύφη του Frankenstein, και θα ήταν το 1978 όταν βαρέθηκε το καθημερινό της κούρεμα και αποφάσισε να κάνει κάτι διαφορετικό. Σχεδόν σε καθημερινή βάση ζητούσε από τον κομμωτή να της ξυρίζει το κεφάλι στη μέση, διατηρώντας τις έντονες άκρες των μαλλιών της, που παρέπεμπαν σε αυτιά γάτας.
Ενώ το κανονικό της όνομα ήταν Sue, επέμενε να υπογράφει σαν Soo. Χάρη λοιπόν στο εκκεντρικό της στυλ της πρότειναν να γίνει μέλος του Club Louise, ένα νυχτερινό κλάμπ στο Soho. Εκεί κατάφερε να ξεχωρίσει και να βρεθεί στο επίκεντρο κάνοντας παρέα με γνωστές προσωπικότητες της πανκ σκηνής, όπως τους Sid Vicious και John Lydon.
Παράλληλα κατάφερε να τραβήξει την προσοχή και να γίνει η μούσα του φωτογράφου Bob Gruen.
Μπορεί λοιπόν να υπήρξε περσόνα μιας άλλης εποχής, αλλά το στυλ της κατάφερε να μείνει διαχρονικό μέσα σε μια μόδα, που εξελίσσεται μεν, αλλά μέσα από καλτ στοιχεία δε.
Στο παρακάτω βίντεο μπορείς να δείς την ίδια τη Soo σε μια συνέντευξη του 1976.
Χρύσα Αντωνιάδη