Η ικανότητα της Chiara Ferragni, επιχειρηματίας και παγκόσμιο είδωλο της μόδας, να υπαγορεύει τις τάσεις σε συνδυασμό με το καινοτόμο επιχειρηματικό της μοντέλο αποτελούν πλέον υπόθεση μελέτης για τη νέα ψηφιακή οικονομία. Μαζί με το αποδεδειγμένο ιστορικό της Safilo, παγκόσμιο ηγέτη στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών, ανακοινώνουν σήμερα τη νέα πολυετή διεθνή συμφωνία αδειοδότησης για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή της πρώτης συλλογής γυαλιών με την επωνυμία Chiara Ferragni.
«Με ενθουσιασμό καλωσορίζουμε στο χαρτοφυλάκιό μας μια από τις πιο διάσημες και ισχυρές ψηφιακές επιχειρηματίες στον κόσμο», δήλωσε ο Angelo Trocchia, Διευθύνων Σύμβουλος του Safilo Group. «Μαζί, θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα κορυφαία και ψηφιακά ενισχυμένη μάρκα γυαλιών μόδας που να μιλά τη γλώσσα της νέας γενιάς, σε συνεργασία με την απίστευτη δύναμη της παγκόσμιας κοινότητας ακολούθων της Chiara, ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία της Safilo στον ψηφιακό κόσμο. Ταιριάζει τέλεια στο χαρτοφυλάκιο μαρκών μας και για εμάς αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στο σύγχρονο τμήμα. »
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Η Safilo δεν αντιπροσωπεύει μόνο την αριστεία στα γυαλιά, αλλά είναι συνάμα, όπως και η μάρκα μου, μια εξαιρετική έκφραση του ιταλικού πνεύματος με παγκόσμια εμβέλεια», δήλωσε η Chiara Ferragni, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Δημιουργική Διευθύντρια της μάρκας Chiara Ferragni. «Πίστεψαν πολύ στη μάρκα μου και στην ανάπτυξη αυτής της νέας κατηγορίας. Επέλεξα τη Safilo λόγω της σύνδεσης που ένιωσα με τις αξίες της, την καινοτομία της και τη δέσμευσή της για αριστεία. Συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε τη συλλογή και ανυπομονώ να την αποκαλύψω του χρόνου.»
Τους τελευταίους μήνες, η Safilo επιταχύνει τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού της, επιδιώκοντας την άμεση αξιοποίηση των ευκαιριών ψηφιακής επιχειρηματικότητας και σημειώνοντας σημαντική πρόοδο σε ό,τι αφορά την προσφορά προϊόντων, το επίπεδο υπηρεσιών, τη συμμετοχή πελατών και την ψηφιακή σύνδεση. Η νέα συμφωνία με την Chiara Ferragni, που σηματοδοτεί την είσοδο της ομώνυμης μάρκας της στο χώρο αδειοδότησης γυαλιών, κινείται στην ίδια κατεύθυνση προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη στρατηγική ενεργής συμμετοχής, απευθυνόμενη στη νέα γενιά μέσα από νέους κώδικες και κανάλια επικοινωνίας που αποτυπώνουν αυτό που συμβαίνει τώρα στην αγορά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πλήρης σειρά γυαλιών – οράσεως και ηλίου – θα παρουσιαστεί για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 και θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2022.