Μουσείο Μπενάκη – Οίκος Dior “έδωσαν τα χέρια” ξεκινώντας μια συνεργασία από… μετάξι

H συνεργασία του Οίκου Dior με το Μουσείο Μπενάκη στο πλαίσιο της συλλογής Cruise 2022 που παρουσιάστηκε στις 17/6 στο Παναθηναϊκό Στάδιο συνεχίζεται όπως ανακοίνωσε το Μουσείο Μπενάκη.

Η συνεργασία του διάσημου οίκου μόδας αφορά το παράρτημα του Μουσείου Μπενάκη, Νηματουργία Μέντης-Αντωνόπουλος (ΝΗ.Μ.Α.) που βρίσκεται στην οδό Πολυφήμου στα Πετράλωνα.

https://www.youtube.com/watch?v=0g6HCJ3-YhI&feature=emb_title

Όπως ενημερώνει το μουσείο στη σχετική του ανακοίνωση «μια επίσκεψη και ξενάγηση της Maria Grazia στην παραδοσιακή υφαντουργία της οδού Πολυφήμου στα Πετράλωνα οδήγησε στην ανάθεση από τον οίκο των διακοσμητικών στοιχείων για τα καπέλα της επίδειξης, των οποίων την κατασκευή ανέλαβε το Εργαστήριο Τσαλαβούτας μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στην κατασκευή ναυτικών καπέλων. Συγκεκριμένα, το ΝΗ.Μ.Α. ανέλαβε την παραγωγή του στριφτού χειροποίητου κορδονιού για το γείσο της παραδοσιακής ναυτικής τραγιάσκας της συλλογής Cruise 2022.

Με την καθοδήγηση της υπεύθυνης της νηματουργίας ΝΗ.Μ.Α., εθνολόγου Βιργινίας Ματσέλη, σειρά αξεσουάρ δημιουργήθηκαν για τα καπέλα, υπό την επίβλεψη του Βρετανού Stephen Jones που ως καλλιτεχνικός διευθυντής καπέλων έχει ταυτιστεί με τον οίκο Dior για παραπάνω από 25 χρόνια. Ο θρυλικός πιλοποιός, συγκινημένος μετά τη ξενάγησή του στους χώρους παραγωγής εξέφρασε την επιθυμία του για περαιτέρω συνεργασία με το Μουσείο Μπενάκη / ΝΗ.Μ.Α.»

Ο Oίκος Dior κινηματογράφησε όλη τη διαδικασία παραγωγής όπως και τις συνεντεύξεις από τους μεταξουργούς στο ΝΗ.Μ.Α.

Τη σκηνοθεσία του βίντεο, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ανέλαβε η Μαριάννα Οικονόμου και την φωτογράφηση η Μυρτώ Παπαδοπούλου.

Previous Story

Εστίαση: Αλλάζουν όλα από την Παρασκευή – Πώς θα λειτουργήσουν ανοιχτοί και κλειστοί χώροι

Next Story

Greek Beauty: KYKLOS Cosmetics

Latest from Blog

BROOKLYNE

Don't Miss

Ο Johnny Depp πρωταγωνιστεί ξανά σε καμπάνια του οίκου Dior

Ο Αμερικανός ηθοποιός Johnny Depp πρωταγωνιστεί σε ένα νέο διαφημιστικό

Ο Dior εγκαινιάζει την πρώτη ψηφιακή μπουτίκ αρωμάτων ομορφιάς στην Ελλάδα

Tο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα των προϊόντων ομορφιάς Dior στην Ελλάδα