Αυτές τις μέρες γνωστά και μη brands, έχουν δείξει ανοιχτά τη στήριξή τους στην LGBTQIA+ κοινότητα και εγώ αναρωτιέμαι αν αυτό είναι στα πλαίσια των δημοσίων σχέσεων και της εικόνας τους, ή αντελήφθησαν ότι το να είσαι διαφορετικός είναι γαμ@το; Εντωμεταξύ τη λέξη “διαφορετικός ” τη μισώ. Τι πάει να πει διαφορετικός; Όλοι μας είμαστε με κάποιο τρόπο διαφορετικοί, ή μήπως όχι;)
Μάλιστα πολλά brands του εξωτερικού αφιέρωσαν ολόκληρες καμπάνιες για τον συγκεκριμένο σκοπό, από την Versace X Pride το 2020, την Diesel Pride, τον Calvin Klein με την καμπάνια #proudinmycalvins, μέχρι την Barbie το 2017 η οποία με μια ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram, η Barbie να υποστηρίζει τα δικαιώματα της LGBT κοινότητας, περνώντας ένα δυνατό μήνυμα.
Θα μου πει κάποιος, γιατί πρέπει να γίνουν όλα αυτά για να περάσουμε ένα αυτονόητο μήνυμα; Η απάντηση είναι πολύ απλή. Για πάρα πολλούς ανθρώπους δεν είναι καθόλου αυτονόητο αυτό το μήνυμα. Ειδικά τον τελευταίο καιρό, παρατηρείται μια ρητορική μίσους που θέλει να στοχοποίησει την LGBTQ κοινότητα ταυτίζοντας την ομοφυλοφιλία με σεξουαλικά εγκλήματα ενώ παράλληλα αγνοεί το γεγονός ότι οι καταγγελίες γυναικών για σεξουαλική κακοποίηση, είναι από ετεροφυλόφιλους άντρες.
Για να μην μακρηγορώ και σας κουράσω, η ένστασή μου είναι να μη χαθεί για άλλη μια φορά η ουσία. Ίσως φαντάζει αυτονόητο αλλά τελικά πρέπει να τονιστεί με μεγάλα bold γράμματα: ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕIΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟI.
Ναι, έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας για να σταματήσουμε να κρίνουμε τις σεξουαλικές προτιμήσεις των άλλων. Πρέπει όμως να σταματήσει η ρητορική μίσους προς την LGBTQ κοινότητα, γιατί δεν έχει παλέψει μόνο για τα δικά της δικαιώματα αλλά για την αυτοδιάθεση και την ισότητα όλων των ανθρώπων.
Μαίρη Σταμούλη