Submit Your Editorial

Get into contact

Kat Von D: To πολύπαθο και ταλαιπωρημένο brand που επανέρχεται στο προσκήνιο

DAILYCIOUS

DO NOT FEAR STAY HERE

Share

Ήταν πριν από λίγο καιρό όταν η Kat Von D πρωταγωνιστούσε στα ράφια των Sephora και σε αρκετά βίντεο διάσημων Youtubers, οι οποίοι έπιναν διφασικό νερό κάνοντας σπονδές στο όνομα της. Πρόσφατα όμως η γνωστή tattoo artist και καλλιτέχνης έγινε θέμα ταμπού για το χώρο της ομορφιάς, με πτού κακά στο στόμα όποιου θα τολμούσε να αναφέρει το όνομα της. Πως φτάσαμε όμως μέχρι εδώ;

Γνωστοί influencers σταμάτησαν να υποστηρίζουν τα προιόντα της και έπειτα από αρκετά σκάνδαλα, ξεκίνησαν ένα μποϊκοτάζ στα προιόντα της, κατηγορώντας την για αρκετές απάτες και κακόβουλες συζητήσεις γύρω από το διάσημο brand της.

kat-von-d-pro-beauty-program-dypΣαν αποτέλεσμα όλων η Kat αποφάσισε να πουλήσει τα δικαιώματα της εταιρείας στην Kendo τον Ιανουάριο του 2020, με τη δικαιολογία ότι ήθελε περισσότερο προσωπικό χρόνο για να μεγαλώσει το παιδί της, ενώ θα παρέμενε στο πλευρό της εταιρείας κάτι που προσπάθησε να επιβεβαιώσει, κάνοντας και ένα προσωπικό ποστ στο Instagram, όπου ανακοίνωσε ότι το brand θα άλλαζε την επωνυμία του σε KVD Vegan Beauty.

Ένα χρόνο όμως μετά τα πράγματα φαίνονται τελείως διαφορετικά, ειδικά από τη στιγμή που η Von D δεν υπάρχει πουθενά. Το Brand φαίνεται να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο, κάνοντας την εμπορική του ανατροπή, κάτι που αντικειμενικά άξιζε καθώς από ότι φαίνεται δεν ήταν η ποιότητα των προιόντων που έριξε την εταιρεία στα τάρταρα αλλά η ίδια η δημιουργός του με τη συμπεριφορά της.

originΤι ακριβώς όμως συνέβη με την Kat Von D;

Αρχικά εμφανίστηκε στο χώρο της ομορφιάς το 2008 στα πλαίσια της συνεργασίας της με την Sephora. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να συνεργαστούν πάνω σε μια limited-edition σειρά μακιγιάζ, η οποία όμως λίγο αργότερα έγινε μόνιμη με 11 χρόνια πορείας στην εταιρεία.

Το brand της Von D είχε θεωρηθεί ιδιαίτερα πετυχημένο, ενώ οι πωλήσεις έδειχναν μόνο ανοδικές τάσεις, με το κοινό να απωθεώνει το κάθε προιόν.

Μερικά χρόνια μετά η εταιρεία ξεκίνησε να κάνει πειράματα με τις ονομασίες των προιόντων κάτι που ενόχλησε αρκετούς καταναλωτές. Χαρακτηριστικά είχαν γίνει παράπονα για ονομασίες κραγιόν όπως Celebutard το 2013 και Underage Red το 2015. Η απάντηση της von D στο Twitter ήταν “At the end of the day, it’s just a f—ing lipstick!” με την ίδια να μη δείχνει καμία διάθεση να αλλάξει την ονομασία, καθώς θεωρούσε ότι έτσι κατά κάποιο τρόπο “φίμωναν” την ελευθερία της έκφρασης και τη δημιουργικότητα της.

Στη συνέχεια όμως πήραν σειρά οι προσωπικές της αντιπαραθέσεις με γνωστούς σταρ του χώρου. Αρχικά πιάστηκε μαλλί με μαλλί με τον Jeffree Star διχάζοντας το κοινό για το ποιός είχε δίκιο. Τα περισσότερα τα μαθαίνεις εδώ από τον ίδιο, οπότε φτιάξε τσάι και άκου το tea της υπόθεσης.

Δεύτερον δίχασε το μισό κοινό της με την απόφαση της το 2018 να μην εμβολιάσει το νεογέννητο παιδί της, απόφαση η οποία ξεσήκωσε μια θύελλα αντιδράσεων απέναντι στην ίδια και στον σύζυγο της Leafar Seyer. Οι μισοί θεωρούσαν την συμπεριφορά της υποκριτική ενώ οι άλλοι μισοί προσπαθούσαν να την καταλάβουν. Η αλήθεια δε βρέθηκε στη μέση ποτέ, και οι περισσότεροι της γύρισαν τελείως την πλάτη.

Τα παραπάνω απογοήτευσαν το καταναλωτικό κοινό με αποτέλεσμα να σταματήσουν να αγοράζουν τα προιόντα της, ενώ αρκετοί δήλωναν σε βίντεο με ποιά προιόντα από άλλες εταιρείες θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα δικά της.

Το χειρότερο βέβαια όλων ήταν όταν διάφοροι influencers και youtubers έπαιρναν θέση υπέρ των προιόντων της. Το αποτέλεσμα ήταν να ακούν απειλές ενώ παράλληλα έβλεπαν το κοινό τους να μειώνεται δραστικά, ενώ αποχωρούσε με διακριτικά “καντήλια” στα σχόλια. Στο Reddit εντωμεταξύ δε δίστασαν να φτιάξουν μια ολόκληρη λίστα από όσους την υποστήριζαν, με σκοπό τους ρίξουν στα τάρταρα της μαύρης λίστας του Youtube.

maxresdefaultH επόμενη μέρα του Brand KVD Beauty

Στις αρχές Μαρτίου η KVD Beauty κυκλοφόρησε στην αγορά ένα νέο προιόν με την ονομασία Good Apple Skin-Perfecting Foundation Balm και σύντομα έγινε το νέο αγαπημένο όλων με διθυραμβικές κριτικές. Το προιόν ξεπούλησε και το brand είδε μέρες δόξας που ούτε η χαρτορίχτρα τους δε μπορούσε να προβλέψει.

Αρκετοί θεωρούν ότι η επιτυχία του βασίστηκε στην προώθηση αρκετών viral βίντεο που μιλούσαν γι αυτό, κάτι όμως που δε θα γινόταν ποτέ με την Kat στο προσκήνιο.

Η Von D εξάλλου είχε μιλήσει αρκετές φορές άσχημα για τους influencers στο παρελθόν, κατηγορώντας τους και ανοιχτά, πως ήταν ο κύριος λόγος για τον οποίο αποφάσισε να αποσυρθεί από τη βιομηχανία της ομορφιάς. Αλλά και εκείνοι δεν την άφησαν έτσι.

Παρόλα αυτά σήμερα αρκετοί έχουν αρχίσει να υποστηρίζουν το brand, ανάμεσα τους και ο Lil Nas X, με αρκετές κοινοποιήσεις στο Instagram και στο Youtube.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KVD BEAUTY (@kvdbeauty)

To brand λοιπόν KVD Beauty φαίνεται να θέλει να αφήσει πίσω του τις σκοτεινές πλευρές του παρελθόντος, και να δώσει το χώρο σε νέα ξεχωριστά προιόντα που έχουν σκοπό να κατακτήσουν το κοινό. Εξάλλου στο σήμερα η εταιρεία προσπαθεί να αναδείξει τα προιόντα της χωρίς να επισκιάζεται από τα προσωπικά πάθη και τη συμπεριφορά της δημιουργού. Άδικο; Ίσως και δίκιο και αυτό το ξέρουν μόνο όσοι δουλεύουν πίσω από αυτό, εμείς προσωπικά κουβέντα να γίνεται… Σ-Κat-ά τα έκανε, τι να λέμε τώρα!

Χρύσα Αντωνιάδη


Ακολουθήστε το Punked.gr στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα μας άρθρα!

Χρύσα Αντωνιάδη
I used to get upset by people not understanding me, but I’ve made a career out of it now...
Brooklyne