Η Max Factor στηρίζει την παγκόσμια εκστρατεία ενημέρωσης “Movember”

Είναι γεγονός, πως ο μήνας Νοέμβριος έχει καθιερωθεί ως ο μήνας για την ανδρική υγεία και αποτελεί πλέον παράδοση για τους άνδρες να ξυρίζονται την πρώτη ημέρα του μήνα κι ύστερα να αφήνουν μουστάκι ως ένδειξη υποστήριξής του κινήματος. Η συγκεκριμένη κίνηση είναι συμβολική, προτρέποντας και υπενθυμίζοντας στους άνδρες να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις για την υγεία τους.

Η Max Factor μέσα από την υποστήριξη της εκστρατείας Movember, επιθυμεί να φέρει ένα βήμα πιο κοντά την ομορφιά με την ευαισθητοποίηση, ενημερώνοντας το κοινό σχετικά με τα θέματα υγείας των ανδρών αλλά και τονίζοντας τη σημασία της πρόληψης στην αντιμετώπιση του καρκίνου όπως και άλλων ασθενειών.

Δημιούργησε λοιπόν ένα challenge με σκοπό να λάβει χώρα στα social media, προσκαλώντας το κοινό, ανεξαρτήτως φύλου, να συμμετέχει και να μεταδώσει το μήνυμα και τη σπουδαιότητα της εκστρατείας ανεβάζοντας μία φωτογραφία με τα hashtags:  #MF_Movember & #MaxFactorsupportsMovember.

Ειδικότερα, όσοι και όσες επιθυμούν να συμμετέχουν, μπορούν να φωτογραφηθούν για καλό σκοπό, χρησιμοποιώντας τα πιο εμβληματικά προϊόντα μακιγιάζ του brand και σχεδιάζοντας ένα μουστάκι στο χέρι ή στο πρόσωπο μεταδίδοντας με συμβολικό τρόπο αυτό το τόσο σημαντικό μήνυμα.

Αδιαμφισβήτητα, η Max Factor υπογραμμίζει την ανάγκη ευαισθητοποίησης και καλεί όλους να κάνουν γνωστή τη σπουδαιότητα πρόληψης και υιοθέτησής ενός υγιεινού αλλά και ισορροπημένου τρόπου ζωής.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

4 + 1 =

Previous Story

Μικρό Θέατρο Κεραμεικού: Όλες οι παραστάσεις για τη φετινή σεζόν

Next Story

Η Aveda ανακοινώνει τη συνεργασία της με το fashion brand 3.1 Phillip Lim για την εορταστική συλλογή 2021, εμπνευσμένη από την αγάπη για τη φύση

Latest from Blog

Ιαπωνικά mochi ρυζιού σε 30 λεπτά!

Τo mochi είναι ένα από τα πιο δημοφιλή γλυκά της Ιαπωνίας που φτιάχνεται από «mochigome», μια κολλώδη ποικιλία ρυζιού και συνήθως γεμίζεται
BROOKLYNE

Don't Miss