Πρόκειται για μια περίεργη συγκυρία. Μοντέλα που δεν υπάρχουν, ρούχα που δεν υπάρχουν, αλλά υπάρχουν δυστυχώς ή ευτυχώς τόσοι πολλοί άλλοι λόγοι που θα ήταν ικανοί να μας κάνουν να στραφούμε σε μια τέτοια εκδοχή.
Θεωρητικά κανείς δε θα ήθελε να δοκιμάσει ρούχα ή παπούτσια μέσω ενός avatar. Παρόλα αυτά μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζουν αντίστοιχες διαδικτυακές πλατφόρμες, ίσως με την προοπτική η “virtual δοκιμή” ρούχων να μπορέσει να εδραιωθεί σαν μια πιθανή εκδοχή του new age shopping. Αυτό που κάποτε φάνταζε αδιανόητο και για τα brands αλλά και για το κοινό, σήμερα θεωρείται ήδη επίσημο κάνοντας αργά αλλά και σταθερά βήματα στο χώρο της μόδας.
Με το motto “Start Wearing Digital Clothes” η DressX αποτελεί μια από τις πρώτες εταιρείες στο χώρο που προσφέρει τα προιόντα της σε digital μόνο εκδοχή, με τη δυνατότητα οι χρήστες να δοκιμάσουν ρούχα τα οποία θεωρητικά δεν υπάρχουν, ενώ μπορούν να δημοσιεύσουν τις φωτογραφίες τους και στα social media. H εταιρεία έχει καταφέρει ήδη να τραβήξει το ενδιαφέρον μεγάλων εταιρειών όπως η Adidas και η Tommy Hilfiger. Άρα μήπως όντως βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα εποχή, που θα επαναπροσδιορίσει ακόμα και τη διαδραστικότητα μας, με το shopping therapy; Λέτε να ξεχάσουμε και επίσημα όσα ξέραμε, για το απόλυτο “guilty pleasure” μας;
Σε περίπτωση που θες να πειραματιστείς με δικές σου φώτο μπορείς να βρείς περισσότερες πληροφορίες εδώ.
Η ψηφιακή μόδα δίνει τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να εξερευνήσουν νέες δημιουργικές προσεγγίσεις μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων και τεχνολογιών. Από τη σχεδίαση μέχρι την παραγωγή, η διαδικασία μπορεί να γίνει πλήρως ψηφιακή, μειώνοντας το χρόνο και το κόστος που συνήθως συνδέονται με την παραδοσιακή κατασκευή ρούχων. Ωστόσο, η ψηφιακή μόδα δεν αφορά μόνο τη δημιουργία ρούχων. Αναδύονται και νέες μορφές επικοινωνίας και εμπειριών, μέσω των οποίων οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με τα brands και τα προϊόντα.
Αρκετοί σχολιάζουν τη συγκεκριμένη προσέγγιση σαν ένα δυστοπικό αποτέλεσμα, ενώ άλλοι το θεωρούν σαν μια φυσιολογική εξέλιξη. Εμείς το μόνο που μπορούμε να σχολιάσουμε είναι ότι το μέλλον θα δείξει, ας είναι και digital.
Eddie <3