Λίγοι άνθρωποι ζουν για να δουν τους εαυτούς τους να περιγράφονται ως μέλη της μουσικής, αλλά η Miley Cyrus δεν είναι οποιαδήποτε. Από τότε που ξεχώρισε με τον εμβληματικό ρόλο της ως Hannah Montana, η Cyrus έχει γίνει μόνιμο στοιχείο της pop κουλτούρας και στα Grammys του 2024, απέδειξε ότι δεν πρόκειται να πάει πουθενά.
Από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 φαίνεται σαν να είναι υποψήφια για κάτι τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο —στα βραβεία People’s Choice, τις Χρυσές Σφαίρες, τα Μουσικά Βραβεία Billboard, τα Αμερικανικά Μουσικά Βραβεία, για να αναφέρουμε μόνο μερικά. Ωστόσο, το όνομά της δεν ήταν ποτέ τόσο στην επικαιρότητα όσο στα φετινά Grammys, όπου υπήρξε υποψήφια για έξι υποψηφιότητες.
Οι υποψηφιότητες της Cyrus καλύπτουν όλες τις μεγαλύτερες κατηγορίες της βραδιάς για τη δουλειά της στο τελευταίο της άλμπουμ Endless Summer Vacation, συμπεριλαμβανομένων των Record of the Year, Album of the Year, Song of the Year, Best Pop Solo Performance, Best Pop Duo/Group Performance, και το καλύτερο pop φωνητικό άλμπουμ.
Για ένα τέτοιο ορόσημο, έπρεπε να εμφανιστεί στην τελετή με ένα ταιριαστό σύνολο, πράγμα που έκανε, περπατώντας στο κόκκινο χαλί με ένα avant-garde, όλο μεταλλικό φόρεμα Maison Margiela. Ωστόσο, παρά το ότι η τουαλέτα ήταν τόσο λαμπερή και χρυσή όσο ένα βραβείο Grammy, ήταν το ογκώδες χτένισμά της που έκλεψε τις εντυπώσεις.
Ένα χτένισμα με τις πιο ακραίες αναλογίες, τα σκούρα καστανά, έντονα τονισμένα μαλλιά της Miley ήταν φορμαρισμένα με ένα πιεσμένο, ογκώδες στιλ που πολλοί συγκρίνουν με το look Barbarella της Jane Fonda. Απομακρυσμένο εντελώς από το πρόσωπό της, τα μαλλιά της έτρεχαν σε διάφορες κατευθύνσεις, κάθε σκέλος με τη δική του υφή, όγκο και ροή. Μερικά κομμάτια εκτοξεύτηκαν σε μπούκλα, άλλα πίσω με κυματισμούς, ακόμα περισσότερο ρέοντας το ένα μέσα και μέσα από το άλλο. Κάτι που μας έδωσε σε όλα τα vibes της συζύγου του μαφιόζου, αν οι βασιλιάδες του Νιου Τζέρσεϋ ήταν γνωστοί για τα μαλλιά τους.
Ωστόσο, ο επί οκτώ χρόνια κομμωτής της Cyrus, Bob Recine, λέει ότι η έμπνευση για την εμφάνιση δεν ήταν η Fonda, αλλά μια μια πανκ φιγούρα, η Raquel Welch από τη δεκαετία του ’70.
Από τον λαιμό και κάτω, το φόρεμα πρόσθεσε μόνο το δράμα. Κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από λεπτές χρυσές παραμάνες, τα μεταλλικά κομμάτια σχημάτιζαν κύκλους γύρω από το στήθος της, μια ψεύτικη ζώνη γύρω από τη μέση της —επίσης, κατά κάποιο τρόπο, παρά το γεγονός ότι ήταν μέταλλο, έμοιαζε να είναι ρευστό πλεκτό ύφασμα καθώς περπατούσε. Η σούπερ σταρ ολοκλήρωσε την εμφάνισή της με παπούτσια Margiela tabs σε βελούδινη κίτρινη ποικιλία ψηλοτάκουνων και λαμπερό δέρμα με μαύρο eyeliner.