H Superstar του Musical Tems, το εικονικό μοντέλο imma και ο βασιλιάς της Φιλαδέλφειας BikeLifeRex πρωταγωνιστούν στην καμπάνια της TOMMY JEANS Άνοιξη 2022
Η Τommy Hilfiger ανακοινώνει την νέα καμπάνια της TOMMY JEANS Spring 2022 “Play to Progress”. Προωθώντας την ιδέα της περιέργειας και της δημιουργικότητας, η TOMMY JEANS εξερευνά νέους τρόπους και εμπνέει το κοινό για μια θετική αλλαγή μέσω του πειραματισμού και του παιχνιδιού.
Τρεις δημιουργοί του μέλλοντος ενώνονται από διαφορετικές γωνιές του κόσμου για να δώσουν σάρκα και οστά στην καμπάνια “Play To Progress” μέσω της μουσικής, του Internet και της street κουλτούρας. Άμεσα συνδεδεμένη με τις ρίζες του brand στην μουσική κληρονομιά, η Νιγηριανή υποψήφια για Grammy τραγουδίστρια, στιχουργός και παραγωγός Temilade Openiyi, γνωστή ως Tems (@temsbaby), πρωταγωνιστεί στο πρώτο κεφάλαιο της καμπάνιας. Οι στίχοι και τα αφρο-beats της γιορτάζουν το δημιουργικό πειραματισμό και αξιοποιούν τη δύναμη του παιχνιδιού. Ο διευθυντής και φωτογράφος Bolade Banjo φωτογραφίζει την καμπάνια της Tems μαζί με τον στυλίστα Dunsin Wright και την εταιρία παραγωγής Pundersons Garden, την ώρα που το “Vibe Out” της Tems, από τον πιο πρόσφατο δίσκο της “If Orange Was A Place”, είναι το soundtrack της καμπάνιας.
«Το να μαθαίνεις να βρίσκεις τη δική σου στάση ζωής, εξελίσσει την δημιουργικότητα σου. Αυτό θα πει ελευθερία», λέει η Tems, απαντώντας στο τι σημαίνει για εκείνη η καμπάνια “Play To Progress”. «Είχα κουραστεί να περιμένω βοήθεια. Έτσι, έμαθα στον εαυτό μου τις απαραίτητες δεξιότητες για να δημιουργηθεί ένα τραγούδι. Μόνο εγώ έχω τη δύναμη να αλλάξω τη μοίρα μου».
Στο δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας, το πρώτο CGI και υπερρεαλιστικό μοντέλο της Ασίας imma (@imma.gram), δημιουργία της εταιρίας Aww Inc., θολώνει τα όρια μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου. Ο φωτογράφος Takako Noel φωτογραφίζει την καμπάνια της imma με τον διευθυντή φωτογραφίας Ryosuke Sato και τα visual εφέ του Masano Takeuchi. Η μοναδική ύπαρξη της imma δημιουργεί ατελείωτες νέες δυνατότητες στη μόδα, στο metaverse, στις διαφημίσεις και στα social media. Παράλληλα, ενώ η ταυτότητα, το γένος και οι ρίζες της δεν προσδιορίζονται, την διακατέχει μια χαρούμενη αίσθηση παιχνιδιού.
Τέλος, το τρίτο κεφάλαιο της “Play To Progress” παρουσιάζει εντυπωσιακά tricks και πειραματισμούς της Φιλαδέλφειας, καθώς ο μαστερ του BMX, Rayshawn Isaiah Washington, ή αλλιώς BikeLifeRex (@bikeliferex), εμπνέει τις γενιές του μέλλοντος να εξερευνήσουν την κοινωνία τους. Ως ένας σημαντικός υπέρμαχος των παιδιών και της street κουλτούρας, ο BikeLifeRex υποστηρίζει τη νεολαία του τόπου του, σε ένα ασφαλή χώρο για μάθηση αλλά και διασκέδαση μαζί με την ποδηλατική του ομάδα. Ο φωτογράφος Jared Shebert και διευθυντής Ben Fitzgerald δημιουργούν την καμπάνια του BikeLifeRex, μαζί με την εταιρία παραγωγής Pundersons Garden.
Όλα τα ταλέντα της καμπάνιας φορούν το Chicago reversible Windbreaker, με τις iconic color block αποχρώσεις του brand. Σε όλη την καμπάνια, η TOMMY JEANS αγκαλιάζει τη λογική του “Play To Progress”, ενώ ταυτόχρονα εισάγει το ανακυκλωμένο denim. To νέο denim πρόγραμμα εστιάζει στη βιωσιμότητα στο στιλ, με 100% ανακυκλωμένο τζιν, συμπεριλαμβανομένου του τζιν υφάσματος από κάνναβη.
Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ
Η εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, την Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Τα προϊόντα διατίθενται μέσα από καταστήματα TOMMY HILFIGER, Shop-in-Shop, Outlet, το tommy.com καθώς και ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων σημείων πώλησης.Από την 1η Ιουλίου 2019, η SARKK ΑΒΕΕ ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και Franchise Partner για το brand CALVIN KLEIN στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία. Έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η SARKK ABEE με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
Σχετικά με την Tommy Hilfiger
Στο brand portfolio της Tommy Hilfiger, περιλαμβάνονται οι σειρές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS. Οι συλλογές TOMMY HILFIGER είναι από τις πιο αναγνωρισμένες premium designer lifestyle συλλογές στον κόσμο. Εστιάζουν στον σχεδιασμό και την εμπορία ποιοτικών ειδών ένδυσης και ειδικότερα tailored και sportswear συλλογές για άνδρες, capsule και sportswear συλλογές για γυναίκες, παιδικές συλλογές, συλλογές denim, underwear (εσώρουχα και πιζάμες), υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ. Ακόμα, μέσω επιλεγμένων licensees, η Tommy Hilfiger προσφέρει lifestyle προϊόντα όπως γυαλιά, ρολόγια, αρώματα, μαγιό, κάλτσες, μικρά δερμάτινα είδη, οικιακά προϊόντα και είδη ταξιδιού. Η σειρά TOMMY JEANS αποτελείται από προϊόντα jeanswear καθώς και υποδήματα για άνδρες και γυναίκες. Η συλλογή συμπληρώνεται από μία ευρεία γκάμα από τσάντες, αξεσουάρ και αρώματα.