Ήρθε η ώρα να κάνεις ένα βήμα πίσω από τον θόρυβο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων θαυματουργών συστατικών και να στραφείς προς τις φόρμουλες και τις τεχνολογίες που πραγματικά αξίζουν την προσοχή σου. Κάναμε, λοιπόν, την έρευνά μας για να σου πούμε για τις πιο ενδιαφέρουσες τάσεις περιποίησης δέρματος που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον αυτήν τη χρονιά. Ανακάλυψέ τες και διάλεξε αυτή που ταιριάζει στη δική σου ρουτίνα.
Witch Hazel
Το witch hazel ήταν βασικό στοιχείο περιποίησης του δέρματος από τότε που η Βασίλισσα Βικτώρια ήταν στον θρόνο. Η Thayers κυκλοφόρησε το διάσημο τονωτικό της με αυτό το συστατικό το 1847 και από τότε, μικροί και μεγάλοι φαν της φροντίδας του δέρματος χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο βοτανικό συστατικό στη ρουτίνα τους για να σταματήσουν τη λιπαρότητα και να αποτρέψουν την ακμή. Για λίγο, όμως, το συστατικό έφυγε κάπως από τη μόδα εξαιτίας της ξηρότητας που προκαλούσε και μερικές φορές ερεθισμό, για να επιστρέψει στο προσκήνιο τελικά φέτος.
Skinimalism
Το 2023, οι μαξιμαλιστικές πρωινές ρουτίνες περιποίησης δέρματος θα δώσουν επίσημα τη θέση τους σε εξαιρετικά μίνιμαλ ρουτίνες. Μπαίνουμε στην εποχή του skinimalism: πιο γρήγορα, πιο αποτελεσματικά. Η αποτελεσματικότητα δεν είναι ο μόνος λόγος που οι άνθρωποι αφήνουν πίσω τους τις ρουτίνες δέκα βημάτων. Μάλιστα, πολλοί δερματολόγοι εξηγούν ότι ο COVID-19 έχει προκαλέσει την ανατροπή αυτής της συνήθειας.
Επιπλέον, οι καταναλωτές αναζητούν την καλύτερη αξία για τα προϊόντα τους — ειδικά επειδή τώρα έχουν μεγαλύτερη συνείδηση του τι περιέχουν, Όλες οι γυναίκες είναι πολύ καλύτερα ενημερωμένες για την περιποίηση του δέρματος κι επίσης για το πώς πρέπει να ξοδεύουν τα χρήματά τους. Επομένως, τα πολλά προϊόντα αντικαθίστανται από λίγα και καλά.
At home-tech
Όπως συμβαίνει με τα Airpods, τα τηλέφωνα και τους εικονικούς βοηθούς, το ίδιο συμβαίνει και με τις οικιακές συσκευές δέρματος που γίνονται πιο κομψές και αποτελεσματικές κάθε χρόνο. Πλέον θα διαπιστώσετε πως σχεδόν όλες οι εταιρίες ομορφιάς λανσάρουν το δικό τους beauty gadget που υπόσχεται θεαματικά αποτελέσματα στη ρουτίνα ομορφιάς. Από τις μπάλες κρυοθεραπείας και τα gua sha μέχρι τις συσκευές μασάζ και καθαρισμού τα εργαλεία ομορφιάς φέτος θα έχουν την τιμητική τους.
Δέρμα κι εμμηνόπαυση
Η εμμηνόπαυση δεν είναι μια λέξη που λέγεται συχνά στη βιομηχανία της ομορφιάς, αλλά το 2022 μπήκε στα χείλη μεγάλων και μικρών επωνυμιών ομορφιάς, πολύ γνωστών και αναδυόμενων. Και το λαμβάνουμε αυτό ως ένδειξη ότι θα δούμε περισσότερη εστίαση και ορατότητα στο skincare κομμάτι για τις γυναίκες άνω των 40 ετών —και τις ανάγκες περιποίησης της επιδερμίδας τους— το 2023.
Η νέα μάρκα Stripes της Naomi Watts, για παράδειγμα, στοχεύει στην ομαλοποίηση της συζήτησης για τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης -όπως η απώλεια κολλαγόνου και η αφυδάτωση του δέρματος- εκτός από την αντιμετώπισή τους. Και ακολουθούν brands, όπως το Pause Well-Aging, του οποίου το Cooling Mist είναι πλέον κλασικό για την καταπολέμηση της αίσθησης των εξάψεων, και το Womaness, του οποίου η λοσιόν καταπολεμά την κολπική ξηρότητα.