Πέμπτη, 2 Δεκεμβρίου, 2021

Mumbai Noise | Το νέο άρωμα της Byredo μας ταξιδεύει στο Mumbai του σήμερα

DAILYCIOUS

DO NOT FEAR STAY HERE

Share

Η αίσθηση της ζωηρής πολλαπλότητας αντανακλάται μέσα από ένα άρωμα γεμάτο αντιθέσεις: με πλούσια, ζεστά ξύλα και amber που αναμειγνύονται με φως, με αριστοκρατική αρτεμισία που στέκεται δίπλα σε δέρμα, πικρό καφέ που αναδεύεται με γλυκά tonka beans. Αυτό είναι το Mumbai Noise, το νέο άρωμα της Byredo.

Με το Mumbai Noise, ο Ben Gorham παρουσιάζει ένα οικείο σε εκείνον πορτραίτο μιας πόλης που λειτουργεί ως ακρογωνιαίος λίθος της ταυτότητάς του με την αισθητηριακή πληθωρικότητά της και τον πολύπλευρο μοντερνισμότης. Η μαγευτική αφθονία των δρόμων του Chembur η ομίχλη από τον καπνό του θυμιάματος και των καιόμενων ξύλων που μπλέκεται με την ευωδιά του καφέ από τους πλανόδιους πωλητές και το παράφωνο ηχητικό τοπίο εξερευνάται μέσα από ένα σύγχρονο φακό, αποτίνοντας φόρο τιμής στην πολιτιστική κληρονομιά της πόλης και την εξέλιξη της ενέργειάς της.

«Από μικρός, σχεδόν από τότε που γεννήθηκα, ταξίδευα συχνά στην Ινδία για να μείνω με τη γιαγιά μου στο Chembur του Mumbai. Έχω πολύ ζωντανές αναμνήσεις από την παιδική μου ηλικία και τις εμπειρίες μου εκεί και, αφότου εκείνη έφυγε από τη ζωή, δεν επισκέφθηκα ξανά την πόλη, παρά μόνο όταν έγινα 20 χρονών. Τότε έδειχνε εντελώς διαφορετική, όμως εξακολουθούσα να την αισθάνομαι απόλυτα οικεία. Με το Mumbai Noise, θέλησα να εκφράσω αυτή την ιδέα: να παρουσιάσω μια εξερεύνηση της πόλης όπως είναι σήμερα, χωρίς να αφήσω πίσω τις αναμνήσεις μου από το παρελθόν της.» – Ben Gorham, founder and creative director, Byredo.

Το άρωμα

Κορυφή: αρτεμισία
Καρδιά: tonka beans , καφές
Βάση: λάβδανο, agarwood, σανδαλόξυλο

Η καμπάνια

Για το ντεμπούτο του Mumbai Noise, ο Gorham συνεργάστηκε με τον Ινδό δημιουργό Ashish Shah, ο οποίος τον Σεπτέμβριο αναγνωρίστηκε από το British Journal of Photography ως ένας από τους 20 πιο ενδιαφέροντες φωτογράφους παγκοσμίως για το 2021. «Η δυτική οπτική της Ινδίας είναι πιθανόν η ίδια τώρα, όπως ήταν έναν αιώνα πριν», σημειώνει ο Gorham. «Αλλά το Mumbai είναι μια χοάνη μοντερνισμού. Μέσα από το Mumbai Noise και τις εικόνες του Ashish, αυτές οι δύο οπτικές συναντώνται».

Ο Shah, ο οποίος μεγάλωσε στο Dehradun, μια πόλη στους πρόποδες των Ιμαλαΐων, ταξίδεψε στο Mumbai ψάχνοντας δημιουργούς που υπερασπίζονται την αλλαγή και ρίχνουν ένα νέο φως στην πόλη. Από χορευτές και drag performers μέχρι ακτιβιστές, καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες που έγιναν μοντέλα, η συνεργασία αυτή εκφράζει τον δυναμισμό του σημερινού Mumbai από τα tribes της υποκουλτούρας μέχρι τα κινήματα των νέων, τα όνειρα και οι πραγματικότητες μιας νέας γενιάς.

«Θέλησα να φωτογραφίσω αυτή την καμπάνια ως μια ματιά στις καρδιές των νέων της Ινδίας. Με ενδιαφέρουν οι ζωές που ζούνε, οι συζητήσεις που κάνουν, τα όνειρα και οι πραγματικότητές τους», εξηγεί ο Shah.

Τα προϊόντα Byredo διατίθενται αποκλειστικά στα attica Golden Hall και City Link, καθώς και στο atticadps.gr/eshop.

TAG US: @officialbyredo @atticabeauty
SPREAD THE NEWS: #byredo #mumbainoise #atticabeauty

Μαίρη Σταμούλη
Μικρή ήθελα να γίνω ραδιοφωνικός παραγωγός, αλλά τελικά σπούδασα οικονομικά και δημοσιογραφία. Είμαι beauty editor, φανατική ΑΕΚτζού, blogger, λιοντάρι στο ζώδιο, λατρεύω τα κραγιόν και τις τηγανιτές πατάτες. Στο Brooklyne είμαι ο εαυτός... γιατί ανάμεσα σε κρέμες και μακιγιάζ, μπορώ να μιλάω για έρωτα και συναισθήματα.
Brooklyne