7 διασημότητες και influencers που δημιούργησαν το δικό τους beauty brand

DAILYCIOUS

DO NOT FEAR STAY HERE

Share

Τα social media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας και μπορεί για τους περισσότερους να αποτελούν διέξοδο στον ελεύθερο χρόνο τους, για άλλους αποτελεί κομμάτι της δουλειάς ή είναι αυτή η δουλειά τους. Τα τελευταία χρόνια πολλές διασημότητες και influencers, εξαργυρώνουν την αναγνωσιμότητά τους σε αυτά, δημιουργώντας τα δικά τους brands.

Από την Rihanna μέχρι την JLo, από την Victoria Beckham μέχρι την Selena Gomez και από την Νegin Mirsalehi μέχρι την Camila Coehlo, αυτές είναι οι αγαπημένες μας διάσημες με τα δικά τους brands καλλυντικών!

Lady Gaga: Haus Laboratories

Το 2019 θαυμάσαμε το πολυαναμενόμενο Haus Laboratories, μια συλλογή μακιγιάζ που αποτελείται από lip gloss, κραγιόν και έντονα χρώματα μακιγιάζ για όλο το πρόσωπο και διευκολύνει τις τολμηρές εμφανίσεις και όσους αγαπούν το εξτραβαγκανζ look.

Must have: To Eye-Dentify Gel Pencil Eyeliner


Victoria Beckham: Victoria Beckham Beauty

Με προϊόντα από μακιγιάζ μέχρι skincare, είναι ίσως από τα πιο κομψά brand. Απευθύνεται σε εκείνες τις γυναίκες που όπως και η Posh δεν έχουν ελεύθερο χρόνο αλλά θέλουν γρήγορες και εύκολες λύσεις, με προϊόντα που αγγίζουν την απόλυτη κομψότητα.

Must have: Το κραγιόν στην απόχρωση Pose


Rihanna: Fenty Beauty & Fenty Skin

Το 2017 έκανε την εμφάνισή το brand μακιγιάζ της, η Riri μας προκαλεί να δοκιμάσουμε μερικά από τα προϊόντα, όπως: foundation, highlighters, σκιές, lipgloss, πινέλα και σφουγγαράκια, με σκοπό να κάνουμε ακόμα πιο συναρπαστικό το παιχνίδι της διάθεσής μας μέσα από το μακιγιάζ. Δύο χρόνια μετά, αποφάσισε να επεκτείνει τη γκάμα των προιόντων της με το λανσάρισμα της Fenty Skin, μιας ολοκληρωμένης σειράς περιποίησης δέρματος.

Must have: To Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation


Jennifer Lopez: JLo Beauty

Τo brand έκανε την εμφανισή του το Δεκέμβριο του 2020. Το moto του brand είναι “beauty has no expiration date” καταρρίπτοντας την φιλοσοφίας της αντιγήρανσης και υιοθετεί μια εντελώς διαφορετική και σύγχρονη ματιά εστιάζοντας στην υγεία του δέρματος με σκοπό να ενισχύσει τη φυσική ομορφιά της κάθε ηλικίας και φυσικά να προσφέρει φυσική λάμψη, το βασικό χαρακτηριστικό του υγιούς δέρματος.

Must have: That JLo Glow Serum with Olive Complex


Selena Gomez: Rare Beauty

Το περασμένο Φεβρουάριο κυκλοφόρησε το δικό της brand και είμαστε ιδιαίτέρα χαρούμενες για ήρθε στην Ελλάδα από τα Sephora. «Ήθελα να κάνω ένα brand που θα αισθάνεται κάθε γυναίκα άνετα. […] Θέλω όλοι μας να σταματήσουμε να συγκρίνουμε τον εαυτό μας και να αρχίσουμε να αγκαλιάζουμε τη δική μας μοναδικότητα», δήλωσε μεταξύ άλλων στο Allure.

Must have: Tο Perfect Stroke Matte Liquid Liner


Νegin Mirsalehi: Gisou

Το 2015 δημιούργησε το δικό της brand, που εξειδικεύεται σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών με βασικό της συστατικό το μέλι παραγωγής της οικογένειας Mirsalehi.

Must have: Το Honey Infused Hair Oil


Camila Coelho: Elaluz

Το όνομα στα πορτογαλικά σημαίνει “Εκείνη που ειναι το φως” (“she is the light”) και έκανε την εμφανισή του τον Αύγουστο του 2020. Σκοπός της Coelho, οπως δήλωσε και η ιδια, δεν ειναι να δημιουργήσει μια μάρκα με τεράστια γκάμα από παρα πολλα προϊόντα αλλα να λανσάρει 2 προϊόντα κάθε μήνα που υπόσχονται να κάνουν την καθημερινοτητα της γυναίκας πιο εύκολη.

Must have: η Θεραπεία χειλιών 24K και το Lip & Cheek Stain

Μαίρη Σταμούλη

Μαίρη Σταμούλη
Μικρή ήθελα να γίνω ραδιοφωνικός παραγωγός, αλλά τελικά σπούδασα οικονομικά και δημοσιογραφία. Είμαι beauty editor, φανατική ΑΕΚτζού, blogger, λιοντάρι στο ζώδιο, λατρεύω τα κραγιόν και τις τηγανιτές πατάτες. Στο Brooklyne είμαι ο εαυτός... γιατί ανάμεσα σε κρέμες και μακιγιάζ, μπορώ να μιλάω για έρωτα και συναισθήματα.
Brooklyne